Cześć!

W niniejszym artykule przedstawimy WSZYSTKIE potrzebne informacje do kampanii z marką CLAVIER. Prosimy o UWAŻNE zapoznanie się z niniejszym artykułem.

Na początek przedstawiamy kilka ogólnych zasad:

  • kampania ma na celu budowanie świadomości marki CLAVIER oraz ich asortymentu, dlatego ważne jest, aby przy każdym poście/relacji oznaczać profil producenta (wszystkie oznaczenia podane poniżej), obserwować i zapraszać do obserwowania profilu producenta, liczymy również na rzetelną prezentację oraz opinię na temat produktu. Oznaczenie producenta oraz profil Portalu Ambasadorki Kosmetycznej ma jeszcze jedną dużą zaletę: pozwoli nam to na opublikowanie Twoich treści na naszych portalach, co daje dodatkową reklamę dla Twojego profilu
  • podczas kampanii zakładamy minimum 3 publikacje na profilu w formie postu oraz aktywność nt. produktu w relacjach: mogą to być publikacje samego produktu, pokazanie procesu nakładania lakieru, efekt końcowy etc. granicą jest tutaj tylko Twoja kreatywność 🙂 Dodatkowe aktywności: nagranie filmiku z produktem/recenzją, recenzjonowanie produktu na takich stronach jak: oficjalna strona FB, ceneo.pl, wizaz.pl oraz sklepach internetowych (listę wybranych sklepów, w których dostępne są produkty marki Clavier znajdziesz poniżej).
  • przy końcu każdej kampanii Ambasadorki wypełniają specjalnie przygotowany formularz, dzięki któremu “rozliczają” się ze swojej aktywności podczas kampanii i zbierają punkty na swoim profilu. Formularze punktacyjne są przez Portal Ambasadorka Kosmetyczna monitorowane. Warto brać aktywny udział w kampanii i rzetelnie uzupełnić formularz (W WYZNACZONYM TERMINIE) w celu zdobycia punktów, za które przyznawane są nagrody. Więcej informacji na temat punktacji oraz jak zdobyć ich więcej znajdziesz TUTAJ. UWAGA: Portal Ambasadorka Kosmetyczna zastrzega sobie prawo, aby osoby, które nie wywiązały się z kampanii zdyskwalifikować w dalszych współpracach.

Szczegółowe informacje na temat produktu znajdziesz w naszym wcześniejszym artykule TUTAJ lub na oficjalnej stronie producenta TUTAJ.  

 

!!! WAŻNE !!!

Zwróć uwagę na koncepcję zdjęć stylizacji paznokci publikowanych na @clavier_nails. Ważne jest, aby Twoje zdjęcia stylizacji paznokci były utrzymane w podobnej koncepcji – zdjęcie stylizacji + buteleczka wykorzystanego lakieru Clavier.  

 

Ze względu na dużą liczbę osób biorących udział w kampanii, wysyłka odbędzie się partiami. W pierwszej kolejności wysyłane są paczki osobom, które podczas rejestracji miały w pełni uzupełnione swoje dane na profilu. Opublikujemy informacje o rozpoczęciu wysyłki oraz o zakończeniu wysyłki. Prosimy o nie kontaktowanie się w sprawie “czy moja paczka została już wysłana” aż do momentu jak miną 4 doby od ostatniej wysłanej partii paczek – o czym poinformujemy w niniejszym artykule. Ułatwi nam to pracę, a jeśli zdarzy się, że jakaś paczka rzeczywiście zaginie, będziemy wspólnie sprawę wyjaśniać.

Czas trwania kampanii: dokładna data zostanie podana po ukończeniu wysyłki do wszystkich Ambasadorek

Czas wysyłania formularzy punktacyjnych: jw.

Gratulujemy Wam wszystkim udziału! Mamy nadzieję, że nasza współpraca będzie owocna 🙂

Podczas udostępniania informacji o kampanii prosimy o oznaczenie następujących profili oraz hasztagów:

@ambasadorka_kosmetyczna

@clavier_nails

@clavier_official

#ambasadorkakosmetyczna #clavier_official #claviernails #clavier #clavierki  #prohybrid #clavierluxury #clavierprohybrid

dodatkowo:

#nails2020 #polskiepaznokcie #pomyslnapaznokcie #paznokcienalato #luxurynails#selfmanicure  #paznokcie #paznokciehybrydowe #hybryda #hybridnails #manicurehybrydowy  #hybrydy #mani #pazurki #pazurkihybrydowe #nailsinspiration #drogeriavica #ekobieca

Dostępność produktów:

Oficjalny sklep internetowy www.clavier.pl

Drogeria internetowa www.ekobieca.pl

Drogeria internetowa www.vica.pl

 

Jeśli masz pytanie odnośnie kampanii Clavier, napisz w komentarzu – udzielimy odpowiedzi i tym samym zostawimy widoczne komentarze dla pozostałych osób biorących udział w kampanii 🙂

 

UPDATE:

DZIEWCZYNY!

Wszelkie opcje edycji dostępne są w panelu “kokpit”, który pojawia się na górnym pasku strony po zalogowaniu. Bardzo prosimy, aby zaktualizować te dane już na przyszłość.

Niekompletnym adresem JEST:

  • brak numeru kontaktowego
  • brak numeru domu/mieszkania
  • brak miejscowości przy kodzie pocztowym

Te braki zdarzają się najczęściej i są przez was niezauważane, dlatego wysyłamy wiadomość z prośbą o aktualizację. Osoby, które nie dosłały nam kompletnego adresu dostaną informację drogą e-mail z prośbą o przesłanie adresu.

Paczki są sukcesywnie cały czas wysyłane, w tym tygodniu nadajemy ostatnią partię (oprócz tych, od których Ambasadorek nie dostaliśmy uzupełnionego adresu), o czym poinformujemy w niniejszym artykule. Razem z tą informacją podamy termin końca kampanii 🙂

 

Pozdrawiamy serdecznie!

Zespół Ambasadorka Kosmetyczna